Saturday 17 December 2011

MOVIE ..:D


hyee u all ..
u all semua da tengok  TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN : PART 1 ?
saya da tentu da tengok dengan my hubby ..
saya gerak lambad , so terlepas tengok OMBAK RINDU ..
last-2 kita oarang tngok movie niehh ..
my hubby yang suggest nak tengok nak see this movie ..
so saya follow jer laa .. 
saya belanja movie .die belanja dinner and ice-cream ..
saya dah addict nak makan ice-cream WENDY's ..
saya pun borak-2 dengan my hubby before movie tuhh start ..
HUBBY : sayang x kesah ker nak tengok citer nieh ?
ME : NO ?? nape ?? memang da lama pun orang nak tngok movie nieh ..
HUBBY : oohh .. PAHAM-2 .. sebab ade tututut ea ..<_>
ME : eee ! bukan laa ..( oke otak kuning ) please laa orang nak tengok what happen to bella ..
die o still alive ..
HUBBY : oo ingad nak tengok mase dieowrg buad tutut.. ( then xpasal-2 lengan die kena jadi sasaran saye lepas  malu + geram)..
then we all pon move nak masuk cinema ..
but yang saya sangat geram adlah tangan my hubby macam tak dibedung ..
asyik nak pegang situ and sini ..
ade 1 jer part die akan diam , time the edward and bella tengah **** ..
OOOOHHH !!
makin giler saya dengan die ..
oke sayag u mmg xsenonoh ..
but dari 10 bintang saya akan bagi 9 bintang ..
best sangat ! AWESOME !!
 K BYAII ..!!!!


No comments:

Post a Comment