Monday 2 January 2012

BACK ..

hye buddies ..
why title kali nie saye letak " BACK " ..
my ex get back in my life ..
saya pun xtahu kenapa ..
but he said that he miss me ..
sori awak , saya dah xboleh nak terima awak kembali ..
saya dah bagi perassan saya kat orang lain ..
maaf awak , saya da lama maafkan awak tapi hati saya dah tertutup untuk awak  ..
awak luka saya masih dalam lagi awak ,
masih sakit lagi .. saya mintal maaf awak ..
perasaan saya skrang hanya pada si dia ..
dia yang saya sayang ..
only him ..
TENGKU her name ..
he's calling her sister ..
sweet pose ..
cute right ? awesome ..

yeah ! that's him ..
sori u i xdapad nak terima keikhlasan hati u lagi ..
i akan anggap u just as my brother ..
i harap u akan jmpe perempuan yang lebih cantik dari i ..
even best better dari i ..

No comments:

Post a Comment