Wednesday 23 November 2011

me and him ")



oke actually x tahu nak cerita ape today ..
but tangan maen tulis jer oke so saya tulis jer ape yang ade dalam mind saye ..
da 2 hari saya dgn si dai x msej .. 
bukan xnak msej but tengah kering laaa .a.k.a POKAI  ..
so semlam die ade sikid kedit so ktorg contant laa kejap ..
xlame pon we all contact kejap jer ..
haihh ! cakap rase macam kejap sangad ..
rase macam xcakap pon ade , tanye pasal study , saya then saya tanye die ..
line pon fuck terus KO ..
haihh ! nape laa saya x borak2 dgn die sampi 5 jam ..!
then abez jer kedit and dgn line macam erghhh !!
die text saye said '' syg org rndu awakk laaa , da bape hari x jumpe , masing2 busy , bile laa dapad jumpe awak lagi  , org nak tdo laa bosan xdapat text ngan awak ,gud nite syg ! i luve u "
abez jer die cakap camtuh saya macam nak nages pon ade , sori laa syg duet tngah kering , hmm ?
then 15 minutes after that die text ag said " syg org xbole tdoo !!''
haihhh camne laa saye nak cakap ag dgn die , saba jer laaa ..
biase laa couple dgn student ade mase money bnyak ade mase money lgsg xade ..
dugaann  .. kena kita tabah menghadapi ..
masalahnye sekrg sama ade bole ataw xbole jer kite nak hadapi dugaan ituu ..
nawaitu kita yg tentukan semua itu , kdg2 ade org xbole nak couple dgn student gare2 kewangan dieowg , tapi bg saya money not everything ,ape yg pntg kasih sayang yang kita curahkan pada seseorg itu ..
oke  buddies i stop here ..
before i merepek bnde yg xpatut dlm blogger nieh ..
A LOT OF LOVE FROM ME , TAK SUKA ?
SUKA-SUKAKAN LAA, TAK ELOK DENGKI DENGAN ORANG LAEN ..









No comments:

Post a Comment