Tuesday 22 November 2011

sakedkan hati si dia .. :(

sayang ,,
i'm so sorry oke ..
oke fine saya ngaku saya dah banyak sakedkan hati awak sayang ..
saya tahu semua tuu ..
oke di sini a lot of  i'm sooo9 sorii dekad awak ..
awak taw kan macam mane perangai orang ..
taw kan ape yang saya suka , ape yang saya benci ,, ape yang saya nak ..
semua awak taw , semua awak cuba penuhi ..
saya mintak maaf sayang ..
saya taw kadang2 pangai saya agak keterlaluan dekat awak ..
saya taw semua ituu , saya tak sedar kadang2 .
i'm soo sori sayang ..
but one day tuh saya tanye awak  :''bole x syg idup tanpa owg ade kat sisi awak ''
then awak replied say ''x bole sayang , hanya tuhan jer yang tahu bertapa sayng org dekat awak , bertapa org perlukan awak dlm idop org , xsanggup og nak tengok awak dekad org laen ..orag taw kdg2 org sakedkan hati awak , i'm sori oke sayang''' ??
bile die cakap macam tuhh  .. YA ALLAH rase nak melompat2 depan die .. 
to him : SAYANG A SPECIALLY THANK A LOT COZ LOVE ME , CARE ABOUT ME , SMILE WITH ME .. THANK A LOT .. I  REALLY2 LOVE YOU FUCKING DAMN MUCH .. 




No comments:

Post a Comment