Friday 25 November 2011

shedih ..:(

today ,
saya ade bace satu blog nieh ..
sedihh sngad .. menangis saya bacee 
ya allahh ko tabahkan laa hati wanita itu agar die dapad menerima segala dugaan dan cabaran yang kau berikan ,,
begitu berat ko uji si dia ..
saya hanya mampu berkata pada wanita itu ''SABAR''  ..
yaa mungkin saya tiada di tempat nya .. 
dan saya hanya mampu memandang betapa berat dugaan yang dihadapi oleh sang wanita ..
wahai gadis sabarlaa ,, mungkin ini satu titik perjalanan bagi kamoo ..
kamoo adalah wanita yang sangat tabah dalam menghadapi dugaan ..
aku sendiri tidak pasti ape yang aku akan lakukan andai aku di tempat kamu..
andai iman tidak kuad mahu terjadinya sesuatu di luar jangkauan ..
pasrah la wahai hati ..
tuhan ! berikan die ketenangan dan kedamaian hati dan rohani demi menenpuhi kehidupan seharian , berikan si dia kecekalan .. tabahkan hatinya ya allah ..
kau adalah maha pemurah dan maha pengasih ..


kepada zizie teo , saya mahu berkta jangan putus asa , kehidupan anda masih panjang ,,
doakan ketenangan si dia di alam sana .. ya mungkin saya tidak dapat rase ape yang anda rase , berdoalah .. hanya pada tuhan kita dapat mengdu dan mendapat keredhaan daripada ILAHI .. 


al fatihah kepada arwahyarham ..

No comments:

Post a Comment