Thursday 10 November 2011


My dream car
serius ! i really love this car ..
dengan warna yang garang , perghh ! kalau saya bawak gi kolej mesti PERGHH !!
suke giler saya kereta nieh .. memang suka sangat ..


but ....
my bushuk cakap kereta nie xlawa  ..sampai hati die kate macam tuuu ..
daripada die kereta  tah pape die minat ..
geram betul dengan die ..
kereta idaman die adalah .. 
jeng .. jeng..jeng..


tadaaaa !!
satria neo adalah kereta idaman  paling hendak dimiliki oleh my bushuk ..
minat sangat die dengan kereta niehh ..
biasa laa die kan da selalu bawak MYVI SE ..
so memng die teringin sangat laa nak bawak kereta iaman die nieh ..
abah die kate " angah kalau kau nak bawak kereta ambil lesen dulu baru abah kasi kau bawak kereta pergi kolej""
so die pon sekarang tengah ambil lesen sebab nak bawak MYVI SE abah die ..
sebab saya kate saya nak rase die bawak saya pergi jalan-jalan ..
thanks sayang sebab sentiasa cube penuhi permintaan saya yang memang spesis mengade-ngade ..
thanks a lot ..

A LOT OF MUCH LOVE FROM NORANNIESZAH ANUAR 

  




No comments:

Post a Comment